Tentang Aku & Dia :-

My photo
Assalamualaikum . My name is written on. you can call me mia or mira k. I am seventeen years old. living in Permas Jaya, Johor Bahru. if you'd like to know I am still single or have a lover, yes! I already have a love heart. his name is wan safaruddin. he is very good, take care of me & still young. he is under the age of I year. This time our love through 04/08/2011. I hope I can stay with him. Do not have a lie between us.

Thursday, December 29, 2011

Happy Birthdayy t0 Me :)

heyy ! Assalamualaikum ..
nk st0ry jak fasal birthday akuu .
walaup0nn da beberape harii berlaluuu . hhehe ^^

Okayy , 24/12/2011 ulang  tahun aku ke -17 thun . ( da tua daaa )
Dalam beberape minit sbl0m tepat pkul 12.00 a.m , aku da dpt present dr sese0rg .
iaitu 0rg yg aku cintaiii <3 Wan Safaruddin .
diaa bagi aku sebuahh gelang ( tatwu utk tgn ke kaki )
aku pakai kt tgn , klau kaki mmg ta muatt . hehee .
tpy . . . . dihari ulang thun aku , aku ta dpt call free :'( 
tatwuu laa knape . penadd je tunggu ..
tak dapatt cuty kerjaa pulakk tuhhh . ishh !
tape .. tape ..
balik kerjaa , dania [[puteri dania]] jemput aku dgn ekin dtg umaa diaa bc0s her buat mkn-II ckit .
( Barbeque larhh )
dgn pakai bju kerjaaa , Aku dtg dgn wan . Ekin [[shikin domo]] , dia tumpang dania .
pergy-II sane , mkn jaaap . lpastuh wan ajak thadin [[din jaybee]] dtg sekali .
ta lamee kmudiann , thadin p0nn dtg .
hm , da lepass mknn , brbual-II kejap dgn di0rg kt luarr uma .
taaa alih-II tep0ng jatuh dr langit . HAHA :D ta larh , dania baling tep0ng kt akuu .
Habes Aku , Wan & thadin kne tep0ng . mot0 di0rg p0n same :)
Okay ! da ppenad cter fasal di0rg .. tp l0m habes lagiii ... !

26/12/2011 : Aku kerjaa . then , mak massage .
dia tnye rehat pkul brape ..
Aku da jwab , diaa dtg jusc0 sblom aku rehat .
aku pegy mkn kfc ( bukan Khairul Fahmi Che Mat ) .
mak belanjee :) save duett aku . haha
da lme mkann tuh , ayahanda mak p0n dtg dr blkg aku .
wishh my birthdayy for mee .. wlaup0n da lepass 2 harii .
da lpas mkan tuh , mak belanje kasut . sbg hdiah hari jd akuu .
harga nyee rm44 bpe sen ntahhh ..
lpastuh aku nk msuk kje balik , aku slm ayahanda mak tuh .
dia bgy akuu duett . hehe .. Rm 20 shj ..

# thnks y0 s0 much t0 My m0m , my bel0ved Wan n My friends Faceb0ok sebab dah wish My Birthday .
I love yo0u All s0 muchhhhh .



2 comments: